Οι περισσότεροι πελάτες εκτιμούν ιδιαίτερα όταν έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται άμεσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα για την πορεία της παραγγελίας τους ή να παίρνουν απαντήσεις σε ερωτήματά τους. Σε αυτό το άρθρο θα παρουσιάσουμε μερικές από τις δυνατότητες που μπορείτε να ενσωματώσετε στο eshop σας και να αυξήσετε την εμπειρία χρήσης των πελατών σας.
Άμεση επικοινωνία μέσω γνωστών εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων.
Μπορείτε να ενσωματώσετε στον eshop γνωστές εφαρμογές όπως Facebook Messenger, Whatsapp και Viber. Οι πελάτες σας πατώντας πάνω στο εικονίδιο που μπορεί να εμφανίζεται πάντα στο κάτω μέρος της σελίδας, να επικοινωνήσουν μαζί σας άμεσα.
Ένα παράδειγμα μπορείτε να δείτε στο gadgemou.com όπου ο επισκέπτης μπορεί να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα με χρήση της εφαρμογής viber. Μπορεί να είστε στη σελίδα του προϊόντος μιας κάμερες παρακολούθησης wifi και θέλετε να ρωτήσετε μια τεχνική λεπτομέρεια, όπως για την ποιότητα της εικόνας που παρέχει η κάμερα. Πατώντας πάνω στο εικονίδιο του viber ξεκινάει η εφαρμογή άμεσα με συμπληρωμένο το τηλέφωνο του καταστήματος. Ο πελάτης γράφει μόνο το ερώτημα που θέλει και παίρνει απάντηση άμεσα και γρήγορα. Επίσης ο διαχειριστής του καταστήματος μπορεί να έρθει σε επαφή άμεσα με τον πελάτη και να διασφαλίσει ότι δεν θα αντιμετωπίσει κάποια δυσκολία κατά την αγορά του προϊόντος.
Εξειδικευμένες εφαρμογές άμεσης επικοινωνίας πελατών με το eshop
Βέβαια υπάρχουν και πιο εξειδικευμένες εφαρμογές άμεσης επικοινωνίας που μπορούν να ενσωματωθούν στο eshop σας με σημαντικά πλεονεκτήματα. Αυτές οι εφαρμογές σας επιτρέπουν να βλέπετε άμεσα μέσω analytics τους επισκέπτες στο eshop σας, σε ποιο προϊόν βρίσκονται και αν βρίσκονται στη σελίδα του checkout. Σας παρέχουν τη δυνατότητα νε ξεκινήσετε εσείς την επικοινωνία με κάποιο πελάτη και να προσφέρεται τη βοήθειά σας για τυχόν ερώτημα που μπορεί να έχουν. Επίσης παρέχουν και αυτοματοποιημένα μηνύματα προς τον επισκέπτη τα οποία ενεργοποιούνται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες συμπεριφοράς. Οι εφαρμογές αυτές μπορούν να αποτελέσουν ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια του διαχειριστή και να αυξήσουν σημαντικά της εμπειρία χρήσης και φυσικά τις πωλήσεις του καταστήματος,
Μειονέκτημα βέβαια είναι ότι απαιτούν από την επισκέπτη να συμπληρώσει προαιρετικά πρώτα κάποιο στοιχείο επικοινωνίας του, το οποίο μπορεί να είναι αποτρεπτικό για να σας στείλει κάποιο μήνυμα. Επιπρόσθετα απαιτούν μια συνδρομή από την πλευρά του eshop για να λειτουργήσουν με πλήρης λειτουργίες, έχουν σχετικά αυξημένο κόστος εγκατάστασης και σίγουρα απαιτούν εξοικείωση από τον διαχειριστή του eshop έχοντας ένα περιβάλλον διαχείρισης με αρκετές επιλογές και λεπτομέρειες. Αντίθετα οι εφαρμογές facebook, viber κλπ είναι απλές και γνώριμες στον διαχειριστή και στον επισκέπτη, δεν απαιτούν επιπλέον ρυθμίσεις, είναι δωρεάν και με μικρό κόστος εγκατάστασης στο eshop.
Ενημέρωση πελατών με το διαχειριστικό του eshop
Αξιοποιήστε τα εργαλεία που σας παρέχει το διαχειριστικό του ηλεκτρονικού σας καταστήματος (CMS) για επικοινωνία με τους πελάτες σας. Τα περισσότερα CMS προσφέρουν εργαλεία για την αποστολή μηνυμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κατά την διαχείριση της παραγγελίας. Σημαντικό είναι να συμπεριλάβετε και τον κωδικό παρακολούθησης παραγγελίας (tracking code) με τον ταχυμεταφορέα που έχετε επιλέξει.
Για ακόμα πιο άμεση επικοινωνία μπορείτε να ενσωματώσετε την αποστολή sms ή viber μηνυμάτων με τις πληροφορίες που επιθυμείτε, είτε για να ενημερώσετε τον πελάτη σας είτε για να τον ευχαριστήσετε για την παραγγελία του.
Επίλογος
Κλείνοντας αυτό το άρθρο, διαπιστώνουμε καθημερινά ότι οι απαιτήσεις των επισκεπτών σελίδων ηλεκτρονικής πώλησης έχουν όλο και περισσότερες απαιτήσεις επικοινωνίας με τους διαχειριστές. Υπάρχουν όμως και σύγχρονοι, αξιόπιστοι και άμεσοι τρόποι επικοινωνίας που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε εξειδικευμένες λύσεις για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.