Στην σημερινή εποχή του διαδικτύου, επιβάλλεται κάθε επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της να έχει παρουσία στο διαδίκτυο. Η κατασκευή μιας εταιρικής ιστοσελίδας είναι απαραίτητη για να αυξήσετε τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, αλλά και να αποκτήσετε καινούργιους.
Ποια πρέπει να είναι τα στοιχεία που θα πρέπει να περιλαμβάνει μια επαγγελματική εταιρική ιστοσελίδα;
1. Κάνετε σαφές το αντικείμενο σας
Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας πρέπει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα να αναγνωρίζει το αντικείμενο της εταιρείας σας, τις υπηρεσίες που προσφέρετε ή το είδος των προϊόντων που παρέχετε.
Απαραίτητο είναι λοιπόν να υπάρχει στην αρχική σελίδα ένα banner με μια χαρακτηριστική φωτογραφία, με λεζάντα που θα κάνει γνωστό το αντικείμενο σας. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης και ο τίτλος που εμφανίζεται στο tab του φυλλομετρητή σας (browser).
2. Αναλυτική παρουσίαση του εταιρικού σας προφίλ
Στο μενού Σχετικά με Εμάς πρέπει να καλλιεργήσετε περεταίρω τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας.
Το εταιρικό προφίλ πρέπει να χωρίζεται σε τουλάχιστον 3 μέρη.
Α) Αντικείμενο
Παρουσιάστε τη δραστηριότητα της επιχείρησης σας.
Β) Ιστορικό
Πληροφορίες που αφορούν την διαδρομή της επιχείρησης.
Γ) Διακρίσεις – Επιτεύγματα – Στόχος
Κάντε γνωστό στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας τομείς που έχετε γνωρίσει διάκριση, τι έχετε καταφέρει μέχρι τώρα, αλλά και ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον.
Παράλληλα παρουσιάστε φωτογραφίες με τις κτιριακές εγκαταστάσεις της επιχείρησης σας.
3. Αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας
Δώστε την ευκαιρία στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, να μάθουν που ακριβώς βρίσκεστε. Συμπεριλάβετε οπωσδήποτε χάρτη, καθώς επίσης μια εξωτερική φωτογραφία του κτιρίου για να μπορέσει να το αναγνωρίσει ο επισκέπτης. Σε αυτό θα βοηθήσει και απευθείας link στο Google Streetview.
4. Καλέστε τους επισκέπτες σε δράση
Η αρχική σελίδα, αλλά και οι υπόλοιπες είναι απαραίτητο να παροτρύνουν τον επισκέπτη να αναλάβουν κάποιου είδους δράση όπως :
- Να επικοινωνήσουν μαζί σας
- Να δουν κάποιες υπηρεσίες ή προϊόντα
- Να αποκτήσουν περισσότερη γνώση γύρω από το αντικείμενο σας
5. Δημιουργία blog
Μην υποτιμάτε τη δύναμη άρθρων σχετικά με το αντικείμενο σας, τα οποία θα πείσουν τους επισκέπτες του ιστότοπου σας ότι έχετε τεχνογνωσία και την εμπειρία που απαιτείται.
Φροντίστε με μια σειρά άρθρων να λύσετε απορίες και ενημερώσετε για το τι πρέπει να προσέξουν κατά την επαφή τους με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας.
Μπορεί να απαιτείται αρκετός χρόνος για να συντάξετε αυτά τα άρθρα, αλλά αξίζει τον κόπο.
Μερικά από τα οφέλη είναι:
Α) χτίζετε σχέση εμπιστοσύνης
Β) εξοικονόμηση χρόνου από συζήτησης με τους πελάτες σας σε βασικά στοιχεία
Γ) βελτίωση της θέσης σας στις μηχανές αναζήτησης
Η webinfinity θέλει να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας με ένα καλαίσθητο, λειτουργικό και επαγγελματικό ιστότοπο ή eshop.
Διαβάστε επίσης:
Κατασκευή Ιστοσελίδων - Τι πρέπει να προσέξω;
Κατασκευή eshop